REKLAMACJA TOWARU
Sprzedający ma obowiązek dostarczać towary wolne od wad. W przypadku wady produktu tj. niezgodności towaru z umową klient ma prawo go reklamować.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeśli termin rozpatrzenia reklamacji miałby być dłuższy klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
Wraz z pismem reklamacyjnym (wzór dostępny poniżej) Klient powinien dostarczyć towar w stanie umożliwiającym przeprowadzenie ekspertyzy. Dodatkowo należy dołączyć dowód zakupu (paragon, faktura VAT) oraz jeżeli to możliwe oryginalne opakowanie. Jeżeli ekspertyza potwierdzi wadę fabryczną produktu następuje uznanie reklamacji.
Nie są uznawane za wady towaru uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania.
Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu należy przesłać na adres:
Horse Tack
ul. Artyleryjska 3W
10-560 Olsztyn
W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny – 530 300 801 lub mailowy: kontakt@horsetack.pl
1. Odpowiedzialność sprzedawcy względem Klienta powstaje gdy sprzedana rzecz jest niezgodna z Umową jeżeli:
a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
c) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d) została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.
2. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności określonej w pkt. 1c wyłącznie w sytuacji gdy:
a) udowodni, że zapewnień tych nie znał lub oceniając rozsądnie nie mógł znać;
b) wykaże, że zapewnienia nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta;
c) treść zapewnień została sprostowana przed zawarciem Umowy ze Sprzedawcą
3. Klient, jeżeli rzecz sprzedana ma Wadę, może:
a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy;
c) żądać wymiany produktu na wolny od Wad;
d) żądać usunięcia Wady.
Konsument, nie może odstąpić od Umowy jeżeli Wada jest nieistotna.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT
UWAGA !!! Nie przyjmyjemy zwrotów i wymian z faktur VAT.
Szczegółowe informacje dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie sklepu jeździeckiego Horse Tack w punkcie 8.
Załącznik nr 2 (z Ustawy o prawach konsumenta z dznia 30 maja 2014r):
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rze-czy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rze-czy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.